The Mandela Effect
A man becomes obsessed with a phenomenon where facts and events have been collectively misremembered by thousands of people. Believing it to be the symptom of something larger, his search for answers brings him to the brink of insanity when a startling revelation forces him to make a difficult decision that, if he is right, could have consequences for the entire world.