Top Dog
The Jack family are entering their dog, Shelly, into the Wiener Dog Internationals with their hearts set on a gold medal. However, the organiser of the competition has hatched a devious plot trying to ensure her own dog wins. Can little Shelly, the champion dog from the US, really take on the whole world, foil the plot and take home the medal? Top Dog is a fun filled adventure for the whole family.