Troll Storm
A successful realtor and soccer mom’s life is turned upside down when neo-Nazis unleash a troll storm against her and her family. In the face of an alarming growth of American fascism, she finds solidarity with her community by standing up, fighting back and ultimately filing a landmark case for the First Amendment, setting a precedent that could shape America’s future.