Unsound
Professional musician Noah connects with young transman Finn, who runs a nightclub for his deaf community. Together the pair traverse new ground, sharing their languages with one another, leading to romance for the star-crossed lovers. Exploring the intersection between queer and differently abled identities, and understanding disability as part of the full person, UNSOUND will resonate with young audiences and old seeking out accessible stories that are reflective of today's diverse, progressive and inclusive world.