White Chicks
Two FBI agent brothers, Marcus (Marlon Wayans) and Kevin Copeland (Shawn Wayans), accidentally foil a drug bust. As punishment, they are forced to escort a pair of socialites (Anne Dudek, Rochelle Aytes) to the Hamptons, where they're going to be used as bait for a kidnapper. But when the girls realize the FBI's plan, they refuse to go. Left without options, Marcus and Kevin decide to pose as the sisters, transforming themselves from African-American men into a pair of blonde, white women.