Wine Masters: Alsace
Since 13 generations, back in 1626, the Trimbach family is dedicated to producing Alsace wines. In this cinematic documentary the family members share their personal drive, family history and the stories of Riesling, Gewurztraminer and Pinot Gris. Wine maker Pierre Trimbach is reputed as a Grand Vigneron by all the top journalists and Alsace wine lovers by producing the most age worthy white wine: Riesling. Tim Atkin: “The Alsace is undervalued and underappreciated.”