Pluribus
We Is Us
An astronomer’s discovery turns the planet upside down. Carol Sturka, a curmudgeonly novelist, is terrified by this strange new world.
Pirate Lady
A curiously familiar face introduces Carol to the bizarre new normal. A gathering in Europe brings strangers together…and causes friction.
The World just wants to help—which infuriates Carol. A heart-to-heart conversation ends with a bang.
Carol tests the boundaries of this weirdly honest world at the expense of her ego. Far away, a resolute individual learns he’s not alone.