A Cow's Life
Have you ever really looked at cows? Have you ever wondered what they do all day long, in their fields, lying in the grass or grazing peacefully? Do they think? Do they feel? Critically acclaimed and award-winning documentary, A Cow's Life invites you to a surprising journey through the unknown world of these large, placid animals. FILM WITHOUT ANY DIALOGUES, ONLY SPOKEN IN UNIVERSAL COWS LANGUAGE.