Alien 3
Ellen Ripley (Sigourney Weaver) is the only survivor when she crash lands on Fiorina 161, a bleak wasteland inhabited by former inmates of the planet's maximum security prison. Once again, Ripley must face skepticism and the alien as it hunts down the prisoners and guards. Without weapons or modern technology of any kind, Ripley leads the men into battle against the terrifying creature.