Anchors Aweigh
Musical about two sailors who find love while on shore leave in Hollywood. One falls for a young actress who dreams of stardom, the other meets a girl from his home town, Brooklyn. Gene Kelly was paired with Jerry the mouse in a scene combining animation and live action.