Aquaman and the Lost Kingdom
Black Manta wields the power of the mythic Black Trident to unleash an ancient and malevolent force. Hoping to end his reign of terror, Aquaman forges an unlikely alliance with his brother to protect their kingdom and save the world from destruction.