Falchi: Falcons Special Squad
Tough, fearless, ruthless. Peppe and Francesco are so, Falchi, agents of the special squad of patrols of Naples. Very efficient and dedicated 24/7 to their mission, although the two friends pay the price of a life always in tension. Between chases, daring arrests and private solitudes, the lives of Francesco and Peppe slip away syncopated, as a rough urban rap until, after a personal and professional tragedy, the despair and the desire for revenge lead them to engage in a no holds barred fight against a powerful and ruthless Chinese criminal organization going through a process of redemption which is never free, there is always a price to pay.