Flight
Academy Award winner Denzel Washington stars in this “riveting and powerful nail-biting thriller” from Robert Zemeckis, the Academy Award-winning director of Forrest Gump and Cast Away. Airline pilot Whip Whitaker (Washington) miraculously lands his plane after a mid-air catastrophe. But even as he’s being hailed for his heroic efforts, questions arise as to who or what was really at fault.