Great Expectations
Young orphan Pip is given a chance to rise from his humble beginnings thanks to a mysterious benefactor. Moving through London’s class ridden world as a gentleman, Pip uses his new found position to pursue the beautiful Estella; a spoilt heiress he’s loved since childhood. Yet the shocking truth behind his great fortune will have devastating consequences for everything he holds dear.