Hellboy
"Hellboy" is a "non-traditional" superhero in Meiman; he is the son of the god of death, Satan, with red skin and long tail. Because of his strange appearance, he was adopted by American agents; Hell geek is not As terrifying as he looks, in order to prove that he is not a demon, he cut off the horns on his head, loaded a huge machine gun in his right hand, and hit the dark forces in the world. This time he will challenge the blood queen from hell to save the world from chaos...