Jurassic Attack
From the filmmakers behind I SPIT ON YOUR GRAVE 2, JURASSIC ATTACK stars Gary Stretch (SAVAGES [2012], ALEXANDER), Vernon Wells (MAD MAX 2: ROAD WARRIOR), and Corin Nemec (TV’s STARGATE SG-1), all members of a military expedition sent to rescue a beautiful kidnapped scientist (Natascha Berg of HAYWIRE). While returning from their journey, the elite commando unit crash lands in a dense, remote tropical jungle. The military outfit finds themselves cut off from radio contact in a lost world populated by dinosaurs. Hunted on all sides with their ammunition dwindling, they must find a way to escape back to civilisation before becoming prey to the prehistoric predators.