Little Monsters
Washed-up musician Dave (Alexander England) volunteers to chaperone his nephew's kindergarten class field trip after falling for their fearless schoolteacher, Miss Caroline (Lupita Nyong'o). Dave's intentions are complicated by the presence of the world's most famous kids' show personality, Teddy McGiggle (Josh Gad), competing for Miss Caroline's affections. One thing none of them bargained for, however, is a sudden zombie outbreak. Will Dave rise to the occasion and have a chance at Miss Caroline's heart, or will zombies get there first?