Ooops! The Adventure Continues
Noah's ark drifts on the open seas, with best friends Finny and Leah on board. But, after weeks with no land in sight, food stocks are running low. The fragile peace between carnivores and herbivores could break any second. After a series of unfortunate events, the kids find themselves inadvertently washed overboard - along with the last of the food supplies. While Finny wakes in a strange colony filled with oddly familiar creatures living in harmony - under the threat of a menacing volcano. But they don't welcome very much. An adventure is coming...