Remi, Nobody's Boy
The young Rémi is an orphan who accompanies a travelling musician from whom he will learn a lot. Throughout France, and accompanied by his dog Capi and the monkey Joli-Coeur, Rémi will learn about the life of the acrobat and will sing for a living.