Robot & Frank
Set in the near future, Frank, a retired cat burglar, has two grown children who are concerned he can no longer live alone. Against the old man’s wishes his son buys Frank a walking, talking humanoid robot programmed to improve his physical and mental health. Slowly, and with a fair bit of reluctance, Frank begins to accept his new digital companion, seeing an opportunity to use Robot’s unique skills to try their luck as a heist team.