The Chopin Shorts: Fantasy Collection
The Chopin Shorts is a collection of animations made by award winning directors, produced to accompany the Puppet Animation film The Magic Piano. All the Chopin Shorts are set to a Chopin etude performed by Chinese Pianist Lang Lang. Fantasy Collection features the weired and wonderful Puppet Animation 'Spirit of the Piano', where strange spirits bring the flying machine, which has crashed into a cliff, back to life. 'Night Island is a startling night time vision combinging 2D animation in a 3D world. In a fierce storm a little girl is washed over board while trying to rescue her cat, and finds herself in a magical underwater world where she is befriended by cute fish, who turn out to be not so cute when she decides to leave their world. "Fantasia Suo Duo" is a rare opportunity to see a film from Skin3, one of China’s most infamous animation directors, whose character Kuang Kuang Kuang, was a viral sensation in China.