The Grace Card
When Mac McDonald loses his son in an accident, the ensuing 17 years of bitterness and pain leaves him angry with almost everyone, including God. Things become heated when Mac is partnered with Sam Wright, a rising star on the police force who happens to be a part-time pastor. Can Sam and Mac somehow join forces or is it nearly impossible for either of them to look past their differences?