Üç Harfliler: Beddua
The curse rises into the sky like a double-edged sword, is hidden in the dark clouds and is looking for its target. Melek, Burcu, Eda and Ayla are four high school friends. Even though years passed after their graduation, they did not separate from each other. Their lives will change completely after they meet a shaman woman named Havel and it will never be the same again.