Wes Craven's New Nightmare
Ten years after writer and director Wes Craven brought his personal nightmares to the movie screen as Freddy Krueger in A Nightmare on Elm Street, the horrifying child killer returns, stepping out of his celluloid world to haunt the life of the actress who first defeated on film in the terrifying Wes Craven's New Nightmare.