Where Is Anne Frank
Kitty, Anne Frank's imaginary friend to whom the famous diary was dedicated, comes to life in the modern day in the Amsterdam house where Anne had taken refuge with her family. Kitty embarks on a journey to find Anne, who she believes is still alive.