Yeraltı
Muharrem pressgangs his old friends into inviting him to dinner, no matter that he hates and is hated by them. The dinner starts off with a few harmless gibes and trivial shows of bravado; but as time wears on and heads become fuddled, the conversation progresses steadily into the inglorious past. Old grievances come tumbling out into an ugly showdown.