Whatever, Whenever The Will
S1, E2: Lucimar can no longer stand her job or her strict, retired military boss; but nothing is so bad that it can't get worse, and an accident makes Lucimar's situation terrible; after this, she takes desperate measures and contacts Whatever, Whenever.