In this caustic comedy, Ronnie Dobbs, a belligerent loudmouth from a small town in Georgia, becomes famous after his multiple arrests are captured on film and broadcast by a reality TV show. But the nation that comes to love Ronnie eventually tires of his beer-fueled antics and abandons him.