Hard Luck
Wesley Snipes is "Lucky," an infamous ex-con whose road to redemption is about to take some very unlucky turns. Against his own better judgment he agrees to celebrate a gangster's birthday, which turns out to be a setup that catapults Lucky back into a frenzied game of cat and mouse between him and a band of dirty cops. In no time, Lucky steals millions of dollars, kidnaps a hot-tempered pole dancer, and finds himself on an explosive and bizarre collision course with the police, the hitmen and a pair of sadistic serial killers! Filmmaker Mario Van Peebles (Baadasssss!) and three-time Golden Globe Award winner Cybill Shepherd join the cast in this pulpy, fast-paced action-thriller about three seemingly disparate stories which converge in an explosive climax that will push everybody's luck to the limits.