21 Bridges
After uncovering a massive conspiracy, an embattled NYPD detective joins a citywide manhunt for two young cop killers. As the night unfolds, he soon becomes unsure of who to pursue -- and who's in pursuit of him. When the search intensifies, authorities decide to take extreme measures by closing all of Manhattan's 21 bridges to prevent the suspects from escaping.