A Chinese Ghost Story
A rainstorm compelled LING Choi Sin to trespass Lan Po Temple for a night on his way to Kwok Pak Village collecting debts. In the middle of the night, LING is awakened by the bewitching music played by the feminine and attractive LIT Siu Seen. LING is unaware that the resident Taoist Monk YIN Chek Hsia has impeded LIT's murder attempt. Despite YIN's objection, the young couple are madly in love and decided to run away from the monastery......