Bed Rest
After years of struggling to start a family, Julie Rivers (Melissa Barrera) is pregnant again and moving into a new home with her husband as they embrace a fresh start. Upon being ordered to mandatory bed rest, Julie begins to slowly unravel as she suffers through the monotony and anxiety of her new constraints. Soon, terrifying ghostly experiences in the home begin to close in on Julie, stirring up her past demons and causing others to question her mental stability. Trapped and forced to face her past and the supernatural, Julie fights to protect herself and her unborn baby.