Bruiser
Jack Rose is a small-time criminal who works simple jobs that require brutal tactics in exchange for fast cash. He’s determined to help his father keep the small motel that is all he has left in the world. Now caught up in a lucrative job smuggling a young girl, Jack questions where his loyalty lies and embarks on a terrifying roller-coaster ride through the seedy underbelly of the American dream.