Dolphin Tale 2
"Dolphin Tale 2" continues the story of the brave dolphin Winter, whose miraculous rescue and recovery-thanks to a groundbreaking prosthetic tail-made her a symbol of hope and perseverance to people around the world and inspired the 2011 hit movie "Dolphin Tale." It has been several years since young Sawyer Nelson and the dedicated team at the Clearwater Marine Hospital, headed by Dr. Clay Haskett, rescued Winter. Yet their fight is not over. Winter's surrogate mother, the very elderly dolphin Panama, has passed away, leaving Winter without the only poolmate she has ever known. However, the loss of Panama may have even greater repercussions for Winter, who, according to USDA regulations, cannot be housed alone, as dolphins' social behavior requires them to be paired with other dolphins. Time is running out to find a companion for her before the team at Clearwater loses their beloved Winter to another aquarium.