Dual
After receiving a terminal diagnosis, Sarah (Karen Gillan) opts into a futuristic cloning procedure to help ease her family’s loss. When she makes a miraculous recovery, her attempts to decommission her clone fail, leading to a court-mandated fight to the death. With the help of combat specialist Trent (Aaron Paul), she prepares for the duel of her life.