George Michael: A Different Story
George Michael: A Different Story is a deep dive into the life of the late great British singer. It covers major turning points in George Michael’s life, from forming Wham! in his teens, the worldwide success to why he chose to embark on a solo career, as well as the more controversial moments in Michael’s career.