Me Before You
Young and quirky Louisa "Lou" Clark moves from one job to the next to help her family make ends meet. Her cheerful attitude is put to the test when she becomes a caregiver for Will Traynor, a wealthy young banker left paralyzed from an accident two years earlier. Will's cynical outlook starts to change when Louisa shows him that life is worth living. As their bond deepens, their lives and hearts change in ways neither one could have imagined.