Mirrors
In a bid to pull his shattered life back together, troubled ex-cop Ben Carson (Kiefer Sutherland) takes a job as a security guard at the burned out ruins of a once-prosperous department store. As Ben patrols the charred hallways, he begins to see horrifying images in the ornate mirrors that still adorn the walls. Ben soon realizes that a malevolent force is using the mirrors to gain entrance into this world, threatening the lives of his wife (Paula Patton) and children.