My Happy Ending
A poignant female ensemble comedy about four women laughing in the face of adversity. Julia Roth (Andie MacDowell), a somewhat forgotten Hollywood star, discovers she has cancer the day the West End play that was supposed to be her comeback is canceled. While seeking treatment at a clinic, she meets three unique and remarkable British women—an aging rocker (Sally Phillips), a young mother (Rakhee Thakrar), and a forever single, retired schoolteacher (Miriam Margolyes). Together, they help her face her new reality with humor and camaraderie while coaching her for the most challenging role she has ever played...herself.