Never Say Never Again
An aging James Bond (Sean Connery) makes an uncharacteristic mistake during a routine training mission, leading M (Edward Fox) to believe that the legendary British Intelligence spy is now past his prime. M indefinitely suspends Bond from active duty. However, when SPECTRE member Fatima Bush (Barbara Carrera) and her fellow terrorists successfully steal two nuclear missiles from the U.S. military, M must reinstate Bond, as he is the only agent who can beat SPECTRE at their own game of espionage.