Poltergeist II: The Other Side
The Freelings have escaped their haunted house, which is now being studied by paranormal investigators, including shaman Taylor (Will Sampson). When Taylor realizes that the Beast, masquerading as the Rev. Kane (Julian Beck), knows where young Carol Anne Freeling (Heather O'Rourke) now lives, he goes to warn the family that their daughter is in danger again. To protect Carol, her father, Steve (Craig T. Nelson), and the rest of the family must plot to take down the Beast.