Premium Rush
For bike messenger Wilee (Joseph Gordon-Levitt), dodging speeding cars, evading crazy cabdrivers, and blowing by millions of cranky pedestrians is all in a day's work. Wilee is one of the best in a dangerous job, and his bike of choice is a Fixie, a lightweight, single-gear unit without brakes. Though Wilee knows that one day he may end up as a smear on the pavement -- he is unprepared for what happens after his last run of the day turns into a life-or-death chase through Manhattan.