Puffins: Shorts Collection 46
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 46: The fleeing ring, The hypnotist’s apprentice, The golden card, Night visit The fleeing ring: Otto creates a magnificent ring that sparkles, but by mistake, it ends up falling into a trapdoor and ultimately outside the fortress. Will he ever manage to get it back? The hypnotist’s apprentice: Didi sees a tutorial made by a hypnotist goat, and eager to learn, tries to practice by using her friends as guinea-pigs. The golden card: Otto needs only one card to complete his album collection. And what if Tic were the one to find it instead of he? Night visit: A sleepwalker, Otto pays a nocturnal visit to the four Puffins, and, mistaking Tic for a cute plush doll, carries him away.