Revenge In Kind
Stumped by brutal sex-mutilation crimes, Detective Chris Coxon turns to police psychologist Sarah Scott for help. As their relationship evolves, he must deal with Scott's complicated personal history, a wrenching experience that forces him to challenge his most basic assumptions about morality and justice. At last the crimes are solved, but Coxon is forever changed by both the process and the unexpected answer.