Roofman
Based on an unbelievable true story, the film follows Jeffrey Manchester (Channing Tatum), a former Army Ranger and struggling father who turns to robbing McDonald’s restaurants by cutting through their roofs earning him the nickname “Roofman.” After a daring prison escape, he secretly lives inside a Toys “R” Us for months, surviving undetected while staying one step ahead of the law. But when he falls for Leigh (Kirsten Dunst), a divorced mother drawn to his undeniable charm, his carefully constructed double life begins to unravel, triggering a gripping game of cat and mouse as his past closes in.