Safe House
For the past year, rookie CIA agent Matt Weston (Ryan Reynolds) has been eager to prove himself while cooling his heels at an inactive South African post. He gets the chance when Tobin Frost (Denzel Washington), a turncoat operative, is brought to Weston's safe house for debriefing. But soon after Frost's arrival, mercenaries attack, and Weston and Frost barely escape with their lives. The two men must join forces and try to stay alive long enough to figure out who wants them dead.