Salem's Lot
When vampires invade a small New England resort, one man must face his worst fears to stop the blood-sucking creatures' plan to take over the innocent town of Salem's Lot. Driven by inner forces even he cannot understand, novelist Ben Mears (David Soul) returns to his hometown to write about a mysterious mansion that has intrigued him since childhood. But he discovers a horrifying secret: The community is slowly becoming a village of vampires. In this terrifying tale of mortals clashing with the powers of darkness, can the townspeople overcome the unspeakable evil consuming Salem's Lot?