Sharp Stick
Naive Sarah Jo (Kristine Froseth) still lives in a Hollywood apartment with her influencer sister (Taylour Paige) and her disillusioned mother (Jennifer Jason Leigh). Eager to lose her virginity and take control of her life, Sarah Jo begins an affair with her older boss Josh (Jon Bernthal) and is thrust into an education on sex and power in the bold new film from writer & director Lena Dunham.