Snoopy Presents: For Auld Lang Syne
After finding out her grandmother won’t be visiting for Christmas, Lucy decides to cheer herself up by throwing the ultimate New Year’s Eve party. Meanwhile, Charlie Brown tries to fulfill one of his resolutions before the clock strikes midnight.