Someone Like You
Jane Goodale has everything going for her. She's a producer on a popular daytime talk show, and is in a hot romance with the show's dashing executive producer Ray. But when the relationship goes terribly awry, Jane begins an extensive study of the male animal, including her womanizing roommate Eddie. Jane puts her studies and romantic misadventure to use as a pseudonymous sex columnist -- and becomes a sensation.